Phew! I suddenly had bring myself to click the Sign in button and started writing this sentence. Whilst I thought I would have just leave this blog untouched for some reasons, I couldn't ignore the fact that I miss this place. Tbc'd...
I love to talk. a lot. i knew that. i always know. but i dont really like to write what i like to talk. words can always be misjudged. 'sorry yeah, i need to be more specific later :P' I appreciate friends who can hear me. i do. love you babes and thanks. but it so happens, i cant be talking about everything to everyone. *am really looking foward to talk to someone. Dora, miss u!
rupe2 nye ujian Allah harini lg dasyat dr semalam..*hurm* satu pembunuhan tragis telah berlaku di rumah ku arini..huhu cam semalam la. i'm all alone kat umah lg..isk3. trauma smlm masih belom dpt kulupakan lg. maseh teringat2 lagi ular yg di luar tu smlm. waa trauma mmg pedih. asyik terlihat2 jer peristiwa semalam yg scary sugguh tu! tp x pe. mcm biase aku mmg sering think +ve."ular tu sure da lari. dy mesti lapa n nak cr makan kan.duk sini je nak makan ape pon." ne la buat penenang hati ku yg gundah gulana ne =( so pas ayah pg sekolah, ak duk la sorang2. takot tu mmg gk la. tp xkn nak ikot ayah g sekolah kot.. so da tgh hari tu.makan tgh hari la kan.tgk tv.(saye makan smbil tgk tv.haha) tibe2 kan..tibe2 kan...tibe2 kan.. erm tibe2 ade la terdengar bunyi 'sss'..erk! u noe how is my feeling that time. urh.. seriusly cuak! gile .satu rumah aku pusing2.jalan slow2.n preparing for any situations that can happen.(siap2 pegang hpon nak kol ayah senang) time mmg cuak. pi...
Comments
sangat2 best!!
teringat mse last2 minute mng tuh,huhu..memory yg x dpt dilupakan!