p/s :

Saya ada satu benda dah siap tulis semua kat sini, tapi tak jadi nak post.
Tak apa lah, mungkin tak penting ^_^


p/s 1: Lambatnya lagi nak habes exam ni..looking foward untuk Winter Trip dan Melbourne :) Oh dan tujuan saya letak objek jatuh-jatuh tu sebab sekarang dah masuk winter kat sini. Sebenarnya saya pun agak rimas tengok bende tu :)

p/s 2 : Kadang-kadang rasa mcm best baca blog orang yang tak dikenali? Tapi tanpa sedar, saya dah jadi stalker yang hebat pulak. Tak dikenali la sangat kan -_-

p/s 3 : Ini p/s terakhir, betul. Apa sebenarnya formspring tu ye? Saya ada friendster, myspace, tagged, hi5, facebook, blog, etc etc etc. Tapi saya sungguh, tak tau apa formspring tu sebenarnya.

Comments

.::annemishi::. said…
dan lagi tukar layout even exam x abeh g. haha.
ari tuh.. baru nk tegur snowflakes yg jatuh tuh. lupa.

aku slalu ja stalk blog org yg aku x kenal. gahaahahah.. best wooh..

formspring tuh = food for your question box. :P
ah temptation utk tukar layout kuat sgt. cannot resist. haha.

well ak pon rimas tapi sebab kita dah winter, masih x sejuk2, jadi terpaksa la letak snowflakes tersebut nak buat feeling. heee :)

yeah! stalking dan fb xboleh dipisahkan. yg paling best, boleh buat cerita dah pasal org yg aku stalk ni, hebat jgk aku.

jadi? ak dah try tanya soalan kat blog ko ke y ntah haritu. tp still x paham.

p/s: awal ko bangun? haha.
abdullah said…
seram giler ko nana
jadi stalker
takpelah
aku pun stalker berjaya
hoho
haha tau x pe. sbnye bukan ape, curiosity itu yg menyebabkan stalking ni :)

Popular posts from this blog

k e - 1 0 0

Main Mak-mak