Saturday, November 6, 2010

Cendawan dan Spongebob



Mushroom heaven! Sekotak ni lelong $2 je
^_^




Oooh boleh buat roti spongebob hari-hari.




See ;)



Taddaaa!



Memang minggu ni kerja kami serumah duk menghabiskan cendawan ni je la. Semua orang dah dalam SWOT Vac, so sambil study sambil bercendawan.
Oh, dan roti spongebob jugak.


Related post



9 comments:

hasanahghaus said...

pergh banyak gila mushroom.
seminggu makan pun x abes kot.
sandwich maker tu b4 aku baca post ni, aku igt ko nk bwk balik kasik kat adik.tapi ko dh rasmikan dulu.hahha

Kenzo said...

eh cendawan boleh makan macam tu je ke? hahah

wah,
roti spongebob nampak sedap. :)

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

sanah: haha berat la beg kalau nak bawak balik malaysia. ak beli untuk diri sendri la. murah, 19dollar je. huhu.

aiman: errr masak la. xkan la makan mcm tu je kot.

kan, tapi sebenarnya rasa roti x berubah pon, sama je. haha.

miSs Hazzi said...

weh buat pizza n pai mesti sedap byk2 cendawan tu..hehe

tp aku tak suka sgt makan camtu jer. tak sedap..:)

nana mne ko dapat spongebob tu?

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

izzah: ish mestilah x makan mcm tu je. at least goreng tepung. rumah kitorang dah semua gila cendawan goreng la ni. huhu.

ala tu kat coles. kan sekarang ada xmas sales. aku tertarik gila bila nampak terus beli. haha. comel kan!

.::annemishi::. said...

mana ang rembat spongebob tuh?

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

coles sayang, coles ;)
tapi coles dkat CM la. yg kat lain xtau ada ke x. ada lagi satu dora d explorer punya.

hidayah said...

nanaaaaaa. comel gler spongebob tu. NAK JUGAK NAK JUGAK. hehe.

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

dayah: hehe. comel mcm nana kan ;P
nak kene dtg australia la. kat us mesti xde kan. huhu.