Tuesday, July 20, 2010

Jadual kelas semester baru


Sehari sesubjek buatkan perasaan malas tu bercampur baur dengan rajin ;)


1. Subjek 3 saja, tapi masanya tak teratur. Cuti di hari Selasa tu macam tak memberi kelebihan sangat pun.

2. Tiket bus sehala 1.44 aud. Dua hala 2.88 aud dah. Seminggu 4 hari kelas, 11.52 aud. Sebulan 4 minggu kelas, 46.08 aud. Kesimpulannya, sekurang-kurangnya 50.00 aud sebulan saya harus kuotakan untuk tiket bus sahaja. Macam mana saya nak kumpul duit nak beli ipod touch ni ;P

Tapi apa-apa pun yang tertulis tu semuanya yang terbaik untuk kita. Tak rugi kita percaya dengan Allah.



New semester, wait for me! We'll be meeting in few days time with new resolutions!

Related post



2 comments:

fairuz izyan said...

sikit gile kelas nana..
jeles2..=_="

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

ada kesilapan ni, terlupa elektif subjek. hehe ;)