Monday, July 19, 2010

Sunset at Glenelg

We still have one week left of this winter break.

Bunyi macam sekejap je satu minggu tu, tapi duduk di rumah tanpa buat apa-apa agak membosankan. Jadi kami yang tinggal di rumah ni ambil keputusan untuk ke Glenelg melihat matahari terbenam.

Nasib baik sempat sampai ke pantai tu sebelum sunset habis. Sipi-sipi saja lagi matahari tu nak tenggelam berganti bulan. Tapi disebabkan hari mendung kelabu, sunset hari ni tak berapa cantik seperti hari-hari lain. Namun saya tetap kagum betapa hebatnya ciptaan-Nya. Subhanallah.

Di pantai mahupun di city, di sini mahupun di sana, kita tengok matahari yang sama. Sweet kan Penciptanya ;)


Burung-burung comel ;)


Lihat awan tu hitam. Hujan pun turun selepas matahari terbenam


Related post



No comments: