Siapa bakal mara?

Dari minggu lepas lagi saya dah simpan hasrat nak tengok 2 perlawanan quarter-finals tu sebab baru habis exam hari sabtu semalam. Namun disebabkan perasaan mengantuk bercampur penat memerah keringat dan otak, saya mengalah. Semalam saya cuma sempat tengok Argentina-Germany saja, itu pun dengan intenet yang tersangkut-sangkut. Bila refresh, Germany gol lagi. Bila tersedar dari tertidur, Germany gol lagi dan lagi. Bila sangkut lagi saya ke channel yang lain tapi ulasan perlawanannya dalam bahasa Arab. Jadi mungkin lebih baik tersangkut dari tak paham rasanya.
Saya tak nak cerita tentang kekalahan Argentina pun. Walaupun agak sedikit sedih tapi tak apa, masih ada Spain di tengah jalan yang bakal menghalang Germany.
Lagipun Klose itu kacak ;)

Pukul 4.00 pagi waktu Australia ni saya dah tak mampu nak bertahan lagi, jadi terpaksa mengalah. Biarkan saja Spain dan Paraguay. Saya yakin lah dengan Spain!
Sekarang laluan dah terbentang buat Germany dan Spain untuk mara ke final.
Go Spain!

Untuk semi-finals nanti, saya tak akan dapat tengok. Trip ke Sydney, Canberra, Perisher Valley, dan Melbnourne ni cukup mengambil masa yang agak lama sampai lah ke final terus. Saya sokong dari jauh saja.
;)


Dalam kereta nanti ada intenet ke nak tahu update siapa menang?

Comments

Popular posts from this blog

k e - 1 0 0

Cendawan dan Spongebob

Jumpa lagi, Syaaban